انواع مبل راحتی

مبل راحتی که پیشینه آن به حدود 200 سال پیش برمی‌گردد، به دلیل  کاربردی و راحت بودن در استفاده روزمره و البته قیمت مناسبی که دارد، یکی از محبوب ترین انواع مبلمان محسوب می شود. خوشبختانه مدل‌های زیاد و متنوعی از مبلمان راحتی در بازار وجود دارند که می توانند برای تمام سلیقه‌ها مناسب باشند. اما پرفروش ترین مدل مبل راحتی کدام است؟

در ادامه به معرفی 3 مدل از پرفروشترین مبل راحتی و نکاتی جهت راهنمایی شما برای خرید می پردازیم.

مبل راحتی چستر

جای تعجب نیست که اولین مقام به مبل راحتی چستر تعلق دارد؛ چرا که مبل چستر همواره محبوبیت زیادی بین مردم داشته و جزو پرفروشترین مبل ها بوده است. طراحی کلاسیک و زیبای این مبل طوری است که می تواند هم برای فضای مدرن و هم برای فضای کلاسیک مناسب باشد و ظاهری بسیار شیک به فضای موردنظر شما ببخشد.

مبل راحتی چستر

مبل راحتی ال

این دسته از مبلمان طراحی بسیار کاربردی و مناسبی دارد که هم برای آپارتمان هایی با فضای کوچک و هم برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد؛ مبل راحتی ال جدید که جزو پرفروش ترین مبل راحتی در بازار محسوب می شود، انتخابی مناسب برای ایجاد یک فضای نشیمن راحت و شیک است که همزمان ظاهری زیبا و دسترسی راحت را برای مهمانان فراهم می کند.

مبل راحتی ال

مبل راحتی تخت خواب شو

اصلی ترین کاربرد این دسته از مبلمان راحتی، برای خانه‌های کوچک است که فضای کافی برای چیدمان وسایل مورد نیاز را ندارند. مبل های تخت خوابی بسته به نیاز مشتری، در اندازه های مختلف مانند یک تا سه نفره طراحی و تولید می شوند. کیفیت تشک و باز و بسته شدن مبل های تخت خوابی، از جمله مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

مبل راحتی تخت خوابی

حالا می توان گفت که یک آشنایی کلی با انواع مدل مبلمان راحتی پیدا کردید. شما می توانید از این اطلاعات استفاده کنید تا با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را هنگام خرید مبل راحتی داشته باشید.

مجموعه پورادا، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان در بازار یافت آباد تهران است. اگر شما هم به دنبال خرید مبل راحتی مدرن و شیک با بهترین کیفیت و قیمت هستید، حتما با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *