مبل نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک همانطور که از اسمش مشخص است، ترکیبی از مبل کلاسیک و مدرن (new classic) می باشد. به این معنی که در طراحی آن، علاوه بر زیبایی مبل کلاسیک، راحتی مبل مدرن هم به کار می رود. در این مطلب قصد داریم به معرفی مبل نئوکلاسیک، ویژگی ها و کاربردهای آن بپردازیم و شما را با این سبک مبلمان شیک و زیبا بیشتر آشنا کنیم.

مقایسه مبل کلاسیک با نئوکلاسیک

مبل کلاسیک و حتی مبل فرانسوی، از لحاظ ظاهری با مبل نئوکلاسیک شباهت بسیار زیادی دارند. برای ساخت هر سه از بهترین چوب و متریال استفاده می شود و معمولا رنگ های خنثی در آنها به کار می رود. منبت کاری ساده و برش چوب به شکل منحنی یکی دیگر از ویژگی های این سبک ها می باشد.

ویژگی های مبل نئوکلاسیک

ویژگی های مبلمان نئوکلاسیک

این سبک از مبلمان هم مانند سبک های دیگر، دارای خصوصیات ظاهری و کاربردی خود می باشد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر، به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • طراحی زیبا و به روز

سبک new classic از آن دسته مبلمان است که هرگز قدیمی نمی شود یا به اصطلاح، از مد نمی افتد. به این دلیل که ظاهر آن شبیه به مبل کلاسیک، بسیار لوکس و زیباست. در عین حال، نشیمن بسیار راحتی دارد که برای استفاده روزمره کاملا مناسب می باشد.

طراحی ساده

  • پارچه تک رنگ و ساده

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع مبلمان، استفاده از پارچه های بدون طرح و تک رنگ است که حس مدرنتیه بیشتری در آن به وجود می آورد. اما همیشه می توانید با کوسن های طرحدار و شیک، به زیبایی مبل خود بی‌افزایید.

  • قابل استفاده در اکثر فضاها

بعضی تصور دارند که این مبلمان به خاطر ظاهر رسمی، تنها برای فضاهای رسمی و لوکس کاربرد دارد. اما همانطور که گفتیم نشیمن مبل راحتی نئوکلاسیک طوری طراحی شده که می توانید از آن برای روزمره استفاده کنید.

قابل استفاده

در نتیجه مبل راحتی نئوکلاسیک می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که هم ظاهر شیک و هم راحتی مبل برایشان اهمیت زیادی دارد. همچنین در مقایسه‌ی مبل کلاسیک و  نئوکلاسیک می توان گفت که مبلمان نئوکلاسیک به دلیل وزن کمتر، قیمت کمتری نسبت به کلاسیک دارد و فضای کمتری را در خانه اشغال می کند. بنابراین برای کسانی که به سبک مبلمان کلاسیک علاقه دارند، می تواند بهترین انتخاب باشد.

مجموعه پورادا، با سالها تجربه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک و مدرن واقع در بازار مبل یافت آباد تهران است. برای خرید انواع مبلمان با بالاترین کیفیت، می توانید با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *