مبل کلاسیک و چستر، دو سبک مبلمان مختلف هستند و در بازار امروز هردو جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین سبک های مبلمان می باشند. بنابراین گاهی ممکن است انتخاب بین این دو سبک برای افراد کمی دشوار باشد. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که مبل کلاسیک بهتر است یا مبل چستر؟ پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کلاسیک 2

مقایسه مبل چستر و کلاسیک

مبلمان سلطنتی (کلاسیک) و چستر، از نظر ظاهری و کاربرد بسیار باهم تفاوت دارند، اما در عین حال دارای شباهت هایی نیز هستند. بعنوان مثال هر دو برای چیدمان و دکوراسیون رسمی استفاده می شوند. از دیگر ویژگی های مشترک آنها، می توانیم به قدمت و اصالت در طراحی اشاره کنیم که برای اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می کنیم مقاله انواع مبل کلاسیک را مطالعه نمایید.

اما این دو سبک مبلمان تفاوت هایی باهم دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

چستر

ویژگی های مبل چستر

مبل چستر در دسته بندی مبلمان راحتی قرار دارد، با این تفاوت که نسبت به دیگر سبک های مبل راحتی قیمت بالاتری دارد؛ و دلیل آن استفاده از متریال بسیار با کیفیت و لمسه دوزی مخصوص است. نشیمن کوتاه و ارتفاع کم کاناپه ها، یکی دیگر از دلایلی است که این مبل را برای استفاده روزمره مناسب می سازد. همینطور با توجه به ظاهر رسمی و شیک آن، خرید مبل چستر می تواند برای افرادی که به دکوراسیون رسمی و نیمه رسمی علاقه دارند، بهترین انتخاب باشد.

همچنین قابل ذکر است که امروزه مبل چستر در طرح های مختلف مانند مبل راحتی چستر، مبل ال چستر، مبل چستر کلاسیک، مبل چستر مدرن و … به بازار عرضه می شود و هر کس طبق سلیقه خود می تواند طرح دلخواه خود را خریداری کند.

کلاسیک

ویژگی های مبل کلاسیک

مبل سلطنتی کلاسیک، ظاهر کاملا متفاوتی نسبت به مبل چستر دارد. به طور کلی مبل کلاسیک سطلنتی دارای جزئیات بیشتر، منبت کاری و طراحی شلوغ، پارچه های طرحدار و رنگی، نشیمن و تاج بلند است. برای ساخت این سبک مبلمان از بهترین نوع چوب و پارچه گران قیمت استفاده می شود و به همین دلیل است که قیمت بالاتری نسبت به مبل های دیگر دارد.

مبلمان سلطنتی معمولا وزن سنگینی دارند و در صورت نگهداری درست، می توانند طول عمر زیادی داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که برای آشنایی بیشتر در خصوص این سبک می توانید مقاله مزایا و معایب مبل سلطنتی را مطالعه نمایید.

چستر 2

در نهایت می توانیم بگوییم که هر دو سبک های کلاسیک و چستر، بسیار محبوب و پرفروش هستند و بهترین گزینه برای دکوراسیون فضاهای شیک، رسمی و لوکس می باشند. اینکه مبل کلاسیک بهتر است یا چستر؟ کاملا بستگی به سلیقه و اولویت افراد دارد. امیدواریم که این مطلب، برای شما مفید واقع شده باشد.

مجموعه پورادا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبلمان، واقع در بازار مبل یافت آباد می باشد. برای دریافت مشاوره و خرید انواع مبلمان کلاسیک و مدرن، با ما در تماس باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *