مبل ال یا راحتی

بدون شک انتخاب درست مبلمان، تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون منزل دارد. به همین دلیل ممکن است فرآیند انتخاب و خرید مبل مناسب برای برخی افراد سخت باشد. در صورتی که قصد خرید مبل راحتی دارید، اما این سوال برایتان پیش آمده که باید “مبل ال بخریم یا راحتی؟” حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا در نهایت بتوانید تصمیم درستی برای خرید بگیرید. همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی پرفروش ترین مدل های مبل راحتی را هم مطالعه کنید.

مقایسه مبل راحتی با مبل ال

قبل از هر چیز باید بگوییم که مبل ال هم نوعی مبل راحتی محسوب می شود و تنها تفاوت آنها در ظاهر مبل می باشد. بنابراین از لحاظ کاربرد و کیفیت بسیار به هم نزدیک هستند و هنگام خرید تنها باید به سلیقه خود و فضایی که می خواهید مبل را در آن قرار دهید، توجه داشته باشید. در ادامه به مزایا و معایب هر دو مبل می پردازیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

مقایسه مبل راحتی و ال

مزایا و معایب مبل ال

می توان گفت که مهمترین مزایای مبل ال مدرن، این است که قیمت کمتری دارد و برای فضاهای با متراژ کم بسیار مناسب است. علاوه بر این مبل راحتی L به دلیل فرم یکدستی که دارد، می تواند برای استراحت کردن و حتی خوابیدن عالی باشد. خبر بهتر این است که برای چیدمان مبل راحتی ال، تنها به یک کنج در خانه نیاز دارید تا بهترین استفاده را از مابقی فضای پذیرایی برای چیدن وسایل دیگر داشته باشید.

از معایب مبل ال راحتی این است که این سبک مبلمان برای مهمانی های رسمی اصلا مناسب نیستند. همچنین مبل ال به دلیل طراحی جمع و جوری که دارد، برای پذیرایی و فضای بزرگ انتخاب مناسبی نیست، چرا که فقط یک کنج از خانه را اشغال می کند.

مبل راحتی ال

مزایا و معایب مبل راحتی

مبل راحتی ساده، حجم و وزن کمتری نسبت به مبل ال راحتی دارد. همینطور دارای صندلی ها و کاناپه های جدا از هم است. و به راحتی می توانید آن را در پذیرایی جابجا کرده و به هر شکلی که دوست دارید بچینید. به همین دلایل است که قیمت نسبتا بیشتری از مبل ال راحتی دارد و این یکی از معایب خرید مبل راحتی ساده به شمار می رود.

از دیگر معایب مبل راحتی این است که فضای بیشتری را در خانه اشغال می کنند. همچنین چون نشیمن های کوچک تری دارد، ممکن است چندان برای استراحت طولانی مدت مناسب نباشد.

مبل راحتی

در نهایت پیشنهاد ما این است که اگر فضا و بودجه محدودی دارید و به دکوراسیون مدرن علاقمند هستید، خرید مبل ال راحتی یا مبل ال مینیمال می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اما اگر فضای کافی دارید و می خواهید دکوراسیون خانه کمی رسمی تر به نظر برسد، پیشنهاد خرید مبل راحتی مدرن می باشد. امیدواریم که این مطلب برای انتخاب شما مفید بوده باشد.

چنانچه قصد خرید انواع مبل راحتی شرکتی با بهترین کفیت و قیمت را دارید، حتما به مجموعه پورادا واقع در بازار مبل یافت آباد، مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *