بهترین رنگ مبل چستر

مبل چستر یا چستر فیلد، از گذشته تا امروز یکی از محبوب ترین سبک های مبلمان بوده و افراد زیادی برای دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود از آن استفاده می کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با بهترین رنگ مبل چستر آشنا شده و هر کدام از آنها را بررسی کنیم.

همچنین برای آشنایی بیشتر با این سبک مبلمان، پیشنهاد می کنیم مقاله مبل چستر چیست و برای چه دکوراسیونی مناسب است؟ را مطالعه بفرمایید.

رنگ های مناسب برای مبل چستر

مبل چستر ترکیبی از مبل راحتی و کلاسیک محسوب می شود و امروزه انواع مختفی از آن مانند مبل چستر فرانسوی، مبل چستر مدرن، مبل چستر راحتی، مبل چستر سلطنتی و … به طور گسترده در بازار تولید می شود. نشیمن راحت، ظاهر لوکس و لمسه دوزی خاص  از ویژگی های بارز این نوع مبلمان است که چشم اندازی باشکوه و خیره کننده به هر فضایی می بخشد. این مبل می تواند برای اکثر فضاها مانند پذیرایی خانه، محیط کار، کتابخانه و… مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به معرفی بهترین رنگها برای این سبک مبل می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

رنگ مناسب مبل چستر

رنگ های خنثی

امروزه استفاده از رنگهای خنثی یا رنگ های طبیعی مانند کرم، قهوه‌ای روشن، طوسی و سفید در دکوراسیون خانه ها بسیار رواج پیدا کرده است. این رنگ ها معمولا روشن هستند و به راحتی باهم ست می شوند و فضای دلبازی را در منزل خلق می کنند. بنابراین باید گفت که اگر قصد خرید مبل چستر مدرن را دارید، رنگ های طوسی و کرم می توانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.

رنگ خنثی

رنگ های گرم و تیره

اگر می خواهید که زیبایی و شکوه مبل چستر، هرچه بیشتر به نظر آید، پیشنهاد ما این است که از رنگ های تیره و گرم مانند قهوه‌ای، مشکی، قرمز تیره استفاده کنید. اما لازم است بگوییم که رنگ های تیره برای فضاهای بزرگ مناسب تر هستند. اگر پذیرایی کوچک تری دارید، بهتر است از رنگهای روشن استفاده کنید تا اندازه آن کوچکتر دیده نشود.

رنگ تیره

در نهایت باید گفت که خرید مبل چستر، انتخاب بسیار عالی برای دکوراسیون خانه به محسوب می شود و بدون شک، فضایی مجلل و لوکس و در عین حال راحت برای شما فراهم می آورد.

شما در مجموعه پورادا می توانید هر مدل مبلی که مد نظر دارید را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. پورادا واقع در بازار مبل یافت آباد، و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع مبلمان می باشد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *