انواع مبل کلاسیک

آشنایی با انواع مبل کلاسیک یکی از مهمترین مواردی است که قبل از خرید باید به آن توجه شود. این دسته از مبلمان یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها هستند و می تواند برای افرادی که به زیبایی و اصالت وسایل منزل خود اهمیت زیادی می‌دهند، بهترین گزینه باشد. همانطور که از نامش مشخص است، مبل کلاسیک به معنای سبک قدیمی و اصیل است و نشان از ظرافت، زیبایی و قدمت دارد و می تواند جلوه لوکس و شیک به دکوراسیون خانه شما دهد.

به همین منظور، قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع مبل کلاسیک بپردازیم.

مبل کلاسیک ایتالیایی

ایتالیا مهد هنر اروپا است و این نوع مبلمان نیز از طراحی و سبک معماری ایتالیایی الهام گرفته شده است که عموما با استفاده از مواد با کیفیت بالا و جزئیات دقیق ساخته می‌شود. در مبلمان کلاسیک ایتالیایی، از چوب‌های با کیفیتی مانند خشت و گردو استفاده می‌شود. همچنین پارچه‌های مصرفی در این نوع مبلمان از جنس چرم و مخمل هستند که معمولا طرح‌ها و الگوهای زیبا و ظریفی دارند. پشتی‌های بلند از اجزای اساسی این مبل‌ها می‌باشند.

مبل کلاسیک ایتالیایی

 

 مبل کلاسیک فرانسوی

مبل فرانسوی از جمله انواع مبلمان کلاسیک است که محبوبیت زیادی بین عموم مردم دارد. از جمله ویژگی‌های مبلمان فرانسوی، می‌توان به استفاده از چوب بادوام، پارچه‌های مجلل، منبت کاری‌های ظریف و استفاده از کوسن اشاره کرد. یکی از اساسی ترین مواردی که هنگام خرید مبل فرانسوی باید به آن توجه شود، طراحی پایه‌هاست که عموما به سمت بیرون انحنا دارند.

قیمت مبلمان کلاسیک فرانسوی نیز به مواردی چون نوع چوب، پارچه، منبت کاری و … بستگی دارد.

مبل فرانسوی

مبل کلاسیک چستر فیلد

مبل چستر یا چسترفیلد یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ظاهری کلاسیک و شیک هستند. این نوع مبلمان دارای لمسه (دکمه ها و فرورفتگی‌های روی پارچه) و دسته هایی به شکل P هستند و از جنس چرم کرغوب ساخته می شوند. درست است که مبل چسترفیلد جزو دسته بندی مبل های کلاسیک کحسوب می شود، اما به دلیل ظاهر ساده‌ای که دارد می تواند برای فضاهای مدرن هم بسیار مناسب باشد.

مبل چسترفیلد

 در نتیجه

تمام انواع مبل کلاسیک که امروزه در بازار وجود دارد، برگرفته از تاریخ و هنر کشورهای اروپایی است که همچنان در سراسر دنیا و حتی در کشور خودمان طرفداران زیادی دارد. چنانچه قصد خرید مبلمان کلاسیک با بهترین کیفیت را دارید، می توانید با مجموعه تولیدی مبلمان پورادا واقع در یافت آباد تهران در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *